keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Arkea

Huomenta. Kello on 10:22 ja ajatus oli että olisin heränny kasilta ja ollu salilla ysiltä. No eilisilta meni ihan vaan hömpöttäessä töiden jälkeen enkä sit jaksanu tänäaamuna nousta, joten olen nyt sitten vasta noussut sängystä.

Eilen kävin sentään aamulenkillä. Ja ruuatkin meni nappiin. Töissä oli ihan kauhee ilta, tuli juostua ihan kauheesti ja oli muutenkin sekä henkisesti että fyysisesti raskasta. Eilen juostessani höperönä ympyrää olemattoman perässä, muistutin itelleni aina välillä että "kalorit palaa"!

Olen muuten alottanu karkkilakon! Eli jos se löytyy karkkihyllystä, minä en sitä syö. Olin hetken karkkilakossa jo ennen Saksan reissua, reissun ajaksi annoin itselleni luvan syödä, ja nyt palasin taas lakkoon. Saattaa olla haasteellista olla karkkilakossa nimenomaan jouluna, koska juuri nyt suklaata on tarjolla jokapuolella (esim. työpaikan kahvihuoneessa...).
Hirvittää jo nyt miettiä kuoriutuuko miten monesta miun lahjapaketista lahjan  lisäks suklaata ja miten mie siitä selviin. Yleensä olen itsekkin työntänyt joka joulupaketin mukaan suklaata, mutta tänävuonna kenenkään  paketissa ei ole Fazerin sinistä
Sipseistä, jätskeistä ja leivonnaisista en ole luopunut koska niiden syöminen ei ole muodostunut ongelmaksia asti.


Huomenna on vapaapäivä ja se tarkottaa että ei ole enää yhtään syytä olla menemättä salille.


-RockDoll-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti