torstai 2. tammikuuta 2014

Uusi vuosi ja joulukin lusittu

Hop vaan, edellisestä onkin aikaa.

En ollu jouluviikolla kotona, niin ei tullu kirjoteltua. Joulu meni oikein mukavasti töissä ja sit siinä töiden lomassa herkutellessa. Paino tosin tippu joulun aikana puolisen kiloa. :) Join töissä vaan ateriankorvikkeita, että paino ei taas ihan karkais jouluherkuista huolimatta. Ja se toimi! Olen valtavan tyytyväinen!


Tonttu Torvinen
Joulusää kohdillaan.
Uusi vuosi menikin sit pikkusen juhliessa, eli juomaa ja tanssia riitti. Mut olin ajoissa kotona ja selvisin jopa ilman krapulaa. :)

Liikunta on kyllä ollu tosi vähissä, lähinnä vaan pitkiä kävelylenkkejä possun kanssa. Mutta tästä aamusta lähtien olen parantanut tapani. ;) Heräsin jo seittemältä! Siis minä! Siis heräsin aikasin! Vapaaehtosesti! Ja olin salilla jo kasilta.

En tehny yhtäkään uuden vuoden lupausta! Päätin että tänä vuonna teen joka kuukauden aluksi lupauksen, ja sen sit pidän sen kuukauden aikana. Tammikuun lupaus: opettelen etukyykyn. Tuumasta toimeen! Ja tänään aamusalilla kummastutin täti-ihmisiä sit heilumalla ensin kepin ja sitten tangon kanssa. En uskaltanu vielä lisätä tankoon painoa, niin huteralta tuntu meno. Mutta sieltä se tulee, kolme kympin sarjaa tangoon kanssa on jo 100% enemmän kuin koskaan ennen. Hyvä mie!
ps. tuntuu aika ikävältä siinä mihin se tanko tulee, kai siihen tottuu?

Oikein ihanaa uutta vuotta kaikille. Nyt sit vaan kevättä odotellessa. :D

-RockDoll-

JA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti