perjantai 26. heinäkuuta 2013

Mie niiin petraan!

Tän viikon oon nyt sit ollu hieman tarkempi ruokien kanssa. Tai siis tosi paljon tarkempi. Herkkuja on menny ihan ministi, monelle jutulle oon sanonu "kiitos, mut ei kiitos". Jei! Eilen oli töissä mökkipäivä, ja mie en syöny yhtään makkaraa enkä ottanu mitään pullia ja keksejä! Ja tänään oli miun typyjen syndet, ja vaikka söinkin pasteijan (joka oli kyl pahaa ja ylimääränen) ja otin kakkua (tytsyt omin kätösin hiellä ja vaivalla teki sen), niin jätin karkit ja sipsit ja daim kakun rauhaan. Hyvä minä! *taputtaa itseään selkään* Oon myös alkanu keittää aamusin puuroa töissä, eli syön itse terveellisesti ja opetan tytsyille kans terveellisiä elämäntapoja.

Mökkikuvia!
moon grillivahti
Miul on kiva työ. <3

Ostin eilen mansikoita vaikka olivat kauheen hintasia. Omnonnom....


Ja sit vielä kuvaa kun rokkipaita tuunautu treenipaidaks, esittelen siis kylkifileitäni julkisesti. Inspired by Dana Linn Bailey ja Monna.


Pitäs mennä veivaamaan rintaa, olkapäitä ja ojentajia. Mutkun into on pikkusen hukassa. Nyt mietin et miks en menny salille töiden jälkeen kun olin jo valmiiks salin vieressä... Mut sillon tuntu loistavalta idealta mennä vasta illalla. Et oma moka, mitäs en menny. Meen sit salilta (kunhan eka jaksan raahautua sinne) äitille koiravahdiks. Äiti on sukuloimassa ja systeri missä lie, niin miun kesämies on siellä ihan yksin.

Mut nyt pakkaan kamat ja käännän skopan etupyörän kohti keskustaa.

-RockDoll-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti