keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Eka!

Aikani olen miettinyt että aloittaisin blogin ja tekisin tästä matkastani julkisen. (Hui!) Tänään on nyt sitten se päivä kun rohkaisin mieleni ja tein sen!

Eli aluksi hieman minusta:
Olen 28-vuotias hoitoalalla työskentelevä nainen. Olen ikuinen laihduttaja, ensimmäinen laihis taisi olla rippileirillä. Pahimmillaan olen painanut 73kg ja olen 163cm. Tuolloin bmi sanoi "lievä ylipaino", olo sanoi "karmea porsas". Siitä on välillä oltu jo hieman päälle 60kilossa.

Saleilun keksin kolmisen vuotta sitten. Olen käynyt välillä salilla oikein tunnollisesti ja välillä ollut useamman kuukauden käymättä. Nyt päällä on aika hyvä kausi ja tulokset nousee hienosti, ulkoisestikkin on jo viitteitä jossain tämän rasvan alla muhivasta unelmakropasta.

Salilla käynti on minulle kovaa treenaamista, punttia. En käy jumpissa.

Salikeikistelyä. Paino 65kg.

Ja tavoitehan on hyvin kliseisesti bikinikunto. Eli se kunto jossa olen niin sinut oman kehoni kanssa että voin laittaa bikinit päälle ja lähteä julkiselle rannalle!

    
Pääkallobikinit!

Nyt ihanaa marraskuista keskiviikkoa, jos joku sattuu lukemaan. :)


ps. Oikeus kirjoitusvirheisiin ja huonoon suomenkieleen pidätetään.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti